TEDARİK DERGİSİ

MOBİLYA

blueground, Türkiye’nin mobilya ihracat hacmini 10 milyon TL’ye çıkaracak

Kasım 11
03:00 2017

Yunanistan, Dubai ve Türkiye’den sonra globalde 600 eve ulaşan blueground, Amerika pazarına da giriş yaparak yatırımlarını artırdı. Türkiye, Dubai ve yeni girdiği tüm pazarlarda yer alan evlerini Türk üreticilerden temin ettiği mobilya, tekstil ürünleri ve aksesuarlarla dekore eden girişim, mobilya ihracat hacmini 2018 yılında 4 milyon TL’den 10 milyon TL ’ye çıkarmayı hedefliyor.

Kiraladıkları evleri bünyelerindeki iç mimarlar tarafından dekore eden blueground, kullandığı mobilyalarını Türkiye’deki üreticilerinden temin ediyor. Ahşap mobilyaları İnegöl’den, halıları Isparta’daki üreticilerinden alan blueground toplamda 250’ye yakın ürün çeşidi için 35’den fazla tedarikçiyle her ay 3 ülkeye mobilya ihracatı gerçekleştiriyor. Son olarak Amerika pazarına da giriş yapan blueground’un hedefi 2018 yılında mobilya ihracat hacmini 10 milyon TL’ye çıkarmak.

blueground, Türkiye’nin mobilya ihracat hacmini 10 milyon TL’ye çıkaracak

blueground Türkiye Ülke Müdürü ve Kurucu Ortak Kurtuluş Cumhur Korkmaz konuyla ilgili, “Tüm dünyada yeni neslin, 1946-1964 yılları arasında doğan ve baby boomers olarak adlandırılan kuşağa göre aidiyet isteği azaldı. Yeni nesil ev satın alarak bir yere bağlı kalmak yerine daha esnek bir hayat yaşamayı tercih ediyor. Bu nedenle kişiler kiralama seçeneklerini daha çok tercih etmeye başladılar. Yükselen bu trende uyum sağlayan evlerimizde, misafirlerimize geldikleri gün yaşamaya başlama imkanı sunuyoruz. Tüm pazarlardaki dairelerimizde ihraç ettiğimiz ürünlerle uygun fiyat ve yüksek kalitedeki mobilyayı herkes için erişilebilir kılmak ve Türk mobilyasını dünyaya tanıtmak hedefimiz.” dedi.

Beyaz eşya ve elektronik dışında tekstilden aydınlatmaya hatta aksesuarlara ve duvar kağıtlarına kadar bir ev için gerekli tüm eşyaları Türkiye’den temin eden blueground, bu sayede Türkiye’nin mobilya ihracatına katkıda bulunmanın yanı sıra yerel mobilya üreticilerinin de global birer şirkete dönüşmesini sağlıyor.

blueground, Türkiye’nin mobilya ihracat hacmini 10 milyon TL’ye çıkaracak

blueground’un tedarik sürecini merkezi olarak yönetmesiyle temin süresi beklenmiyor ve bu durum yurtdışındaki evlerini de 1 hafta gibi çok kısa bir süre içinde eşyalı ve tam donanımlı bir daireye çevirmesine olanak veriyor. Tek pazar üzerinden çok hızlı bir şekilde tüm ülkelerdeki evlerine mobilya tedariği sağlaması şirketin daha hızlı büyümesine katkıda bulunuyor.

Aldığı yatırımlar ve yakaladığı büyüme hızıyla blueground, yeni gireceği pazarlarda da evlerini Türkiye’den ihraç ettiği mobilyalarla dekore ederek kısa zamanda tüm dünyaya Türk mobilyasını tanıtmayı planlıyor.

Benzer Konular

Yorumlar